Inici / Ajuda

Dubtes? Aquí tens alguns consells per reservar la teva escapada.

Si vull programar una escapada a mida, amb quin marge de temps he contactar amb ONVAIG.CAT?

Com abans et posis en contacte millor! De seguida que ens truquis o ens enviïs un mail, ens activem per a fer-te les millors propostes i les més excepcionals!

M'he de quedar totes les experiències que es proposen dins d'una escapada de cap de setmana?

No. ONVAIG.CAT és com un supermercat gourmet d’experiències. Nosaltres et proposem les millors activitats que pots fer en aquella zona i tu esculls quines vols fer i quines no.

Fins quant tinc temps de comprar les escapades familiars més properes?

Si es tracta d'una escapada de la mateixa setmana en què ens trobem, fins dimecres a les 23:30 tens temps en la majoria de les ocasions. En el cas dels allotjaments aquest termini és molt estricte. Pel que fa a les activitats podem ser més flexibles i, si estem fora d’aquest termini i vols fer la reserva, truca’ns al 628 707 932 o escriu-nos a hola@onvaig.cat, el més ràpid possible i ho gestionem.

Si compro activitats d’una escapada de cap de setmana ONVAIG.CAT, quan arribi al lloc de les activitats què he de fer?

Quan compres una de les nostres experiències t’enviem per correu un document PDF amb un codi de reserva. Tu només has d’imprimir-ho i mostrar-ho a taquilla, a recepció o a l’entrada de l’activitat. Ah, n’has de gaudir molt!

És obligatori contractar activitats i allotjament en les escapades de cap de setmana?

No. Pots escollir només allò que necessites i que vols. No és obligatori agafar totes les activitats més allotjament.

Si m’agraden les activitats que es proposen en una de les escapades, però aquella data no em va bé d’anar-hi, què puc fer?

Molt fàcil! Escriu-nos a hola@onvaig.cat i ens dius quines activitats t’agradaria poder fer i quins dies tens disponibilitat. En un tres i no res ens posarem en contacte amb tu i farem les gestions necessàries perquè puguis gaudir de les experiències quan a tu et vagi bé.

Sempre has volgut fer una activitat molt exclusiva i no saps on pots trobar-la i gaudir-ne aquí Catalunya. ONVAIG.CAT t’hi pot ajudar?

Per descomptat que sí! Escriu-nos a hola@onvaig.cat i explica’ns qui ets i què t’agradaria fer. Buscarem opcions perquè puguis complir el teu somni. Un cop ho tinguem, ens posarem en contacte amb tu per concretar dates i, en cas que ho vulguis, d’altres experiències per arrodonir l’escapada.

Si compro una caixa regal, on l’he de recollir?

Durant el procés d’elaboració de la caixa regal estarem en contacte permanent amb tu. Et demanarem l’adreça postal i rebràs una caixa regal rebonica a casa o on tu ens diguis que la vols rebre.

Si encarrego una caixa regal, quants dies trigaré a tenir-la a casa?

En el moment en què ens encarregues una caixa, ens posem a treballar per oferir-te un grapat de propostes perquè puguis escollir el més ràpid possible. T'enviem les propostes i tu esculls, llavors amb un termini de 48-72 hores màxim la tindràs a casa.

Les caixes regal caduquen?

Les caixes regal ONVAIG.CAT no caduquen. Ara bé, segons l’època de l’any en què es “consumeixen” pot ser que les tarifes de les activitats siguin diferents de quan es va “comprar” la caixa. Llavors, des d’ONVAIG.CAT us ho comunicarem i ho ajustarem afegint l’import pertinent o afegint-hi més activitats.

Hi ha un mínim i un màxim de persones perquè ONVAIG.CAT organitzi experiències?

El mínim és 1 persona i de màxim no n’hi ha. El que pot passar, és que si es tracta d’un grup nombrós, algunes experiències les haureu de gaudir en dos torns perquè el proveïdor de les activitats així ho requereix.

Si m’interessa visitar o gaudir d’alguna de les experiències o llocs que apareixen al blog d’ONVAIG.CAT, què he de fer?

Ens has d’escriure a hola@onvaig.cat i ens expliques quina de les activitats que apareixen al nostre blog t’ha captivat. Ens posarem en contacte amb tu per proposar-te diferents dies per gaudir-ne!